öroninfammation.


tjja bloggen!
nuuu är jag typ äntligen hemma efter en cp lång dag
i skolan i köket då vi förberede inför hotell frukosten vi ska
ha hela dagen imorgon! :)
fiick ju ha hand om det bäst! FRUKTEN (L)
så jag vet precis vad jag ska äta imorgon (a).

efter skolan va jag och kollade upp mitt jävla öra igen..
och då säger dom att jag har haft öroninflammation som har
spruckigt och att det nu blivit en till så jag har 2 dubbla i samma öra! (y)
sköönt!
så nu ska jag käka penicillin i en vecka. 6 tabletter om dagen :S
typ cpp mycket enligt mig?
men jag överlever. få ju typ träffa pontus nu iallafall! :O :D
tummen upp för det eller puss på det.
men aja nu hade jag tänkt att ta något att äta.
får bli kyckling och pomfritt! ;D
hade bäst !
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0