min vecka..


min vecka är ju snart slut..
och ah.. detta har jag gjort och det jag har kvar.
.

måndag: prov hotell.
tisdag: prov nationella - engelska.
onsdag: prov mikrobiologi. + servering på kvällen.
torsdag: bildanalys + info om målarare.. /fick VG, utan att gjort den ;)
fredag: svenska uppsats. / bud på att börja med den!! (y)
+ bip test på idrotten med klassen. = emilia kommer dö.

snacka om att jag är tröttt som fan på skolan nu..
nästa vecka ser typ ut såhär:

måndag: inget?
tisdag: prov, spannmålsprodukt.
onsdag: redovisning hotell?
torsdag:
fredag: engelska boks, inlämning?

ah, har garanterat något mer som jag inte vet om?!
isåfall får jag väl lägga till det.

nu ska jag ta och försöka laga något jag kan äta till mat?
kanske kladdkaka!
låter sjukt gotttt... ehehe.
pussen.

Kommentarer
Postat av: Joacim

stavas inte bip test emilia:P

Beep Test!! :P <3

2010-05-06 @ 18:53:18
Postat av: EMIIILIA!

jag sökte på google och där stod det bip test så då skrev jag de :)

2010-05-06 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0