min torsdag..


ja hej på er igen..
min torsdag vet ni säkert lite om redan..
men den har sätt ut typ såhär:
steg upp vid 6 och gjorde mig i ordning och sen tog bussen
vid 7 till stan där jag träffade annie bäst!
sen blev det bild, gjorde inget utan fick mitt VG<3 och sen fick
vi reda på att vi inte behövde gå dit fler gånger (y)
sovmorgon varje torsdag för min del (a).
efter bilden blev det engelska fast jag va inte med på den heller
för vissa hade nationella muntligt prov..
sen blev det mat, gaaah jag bara hatar dom fitttiga mattanterna!!!!!!
seriöst jag HATAR dom!
pussssssss på er, ni kan ta er i rööven.. och ni kan va jävla ungjävlar!
inte jag! precis! bläääääh..

men men vi hade datakunskap och sen svenska..
även den svenskaläraren som är ny kan gå och hääänga sig!
hon säkte mig från VG till G?
gå och dö på dig med! :)
och ja, sen slutade jag men gick till mc donalds med älsklings sandra!
sattt och pratade lite, myspys!
och sen har jag varit hemma..
mått illa och varit super trött hela dagge typ.
och nu nyss fick jag en paaaj! :D pusss på det!
och nu ska jag gå och lägga mig, börjar vid 11 imorgon men ska åka in
dit redan vid 9 för att träfffa annie! :)
så hadet bäst med er nuva!
pussssen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0