lördagsmyset över..


godkväll bloggen..
börjar bli en ening tröttt faktiskt (a)
inget jag brukar bli vid denna tiden men jag är ju sjuk!
får skylla på det dåva (a) :P
ikväll har jag typ tagit det luugnt med min kära familj..
*host*.. typ kollat på sommarkrysset? och rosa pantern.
och ja, det va väl bra.. eller okej kollade på wild kids (stavning?)
också men det va verkligen INGEN höjdare! :O BESVIKEN!!!!
så nu ligger man här och har ont i halsen & vänstra örat.
seriöst gör det ont i morgon med så klipper jag av tungan eller något?
eheh.. om jag nu pallar det. vi får väl se!
nu ska jag nog kryypa ner i min säng.. ENSAM som vanligt :/
dåååålig stil pontus!! :O
menmen jag behöver väl inte honom..
inte alls :'( ..
hahah ;) ååh så synd det blev om mig nu (a)
men godnattt på er!
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0