karlshamn..


hemma igen dåva..
ja för er som inte vet så kom jag precis hem från karlshamn.
va där och lämnade min kära lilla morfar på sjukhuset eftersom
han ska opereras där nere imorgon.
och ja, karlshamn va nog väärldens drygaste ställe :S.
asså det va lika tråkigt som jämjö och då är det ju fan illa asså!
ne fyfan där skulle jag verkligen INTE vilja bo faktiskt! :)
aja iochmed att morfar ska opereras nu så får han inte gå riktigt på
sitt ben på 6 veckor, och lika dans mormor som brytit benet :P.
haha ja, så nu ska jag ta hand om deras hund (y) ..
kommer ju verkligen gå suuuper bra deva. jag som hatar att ut och gå.
men men, har jag tur följer väl någon med mig när jag ska göra de (a).

ne nu ska jag väl äta, har inte fått äta något idag alls.
eller okej jag har inte orkat ta och göra någon frukost eller nått själv..
men ni får ha det bäst!
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0