jävla hosta...


ååh jag håller på att bli typ GALEN eller något i den stilen?
och det är typ massa jobbigt, och då menar jag det verkligen..
lixom en sån därra retig hosta man bara *host* *host* hela
tiden. sån där mes hosta typ! :O
ne fyfan, men är inte lika förkyld längre iallafalll, BRA!
men nu ska jag strax gå och läggga mig (a).
ska faktiskt bli jävligt mys, för förutom hostan mår jag jävligt
bra idag, hahah ååh. typ ingen vet varför!
men det gör jag (a) tur det kanske?
liiiiite jobbigt annars kanske.
ne nu ska jag inte tråka ut er längre, tror jag ;)
så ni får ha det bäst och sova så gott ni kan dåva, så hörs vi imorgon!
hare bäst med er!
pusssssssen.

föresten..
TACK PONTUS DIN SÖTE, FÖR ATT DU ÄR SÅÅÅ JÄVLA UNDERBAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0