Hiss & Diss..




  • det första jag hissar är att typ sommaren är hääär! såå jävla galet skönt när solen
    skiner och man slipper gå runt i massvis med kläder och svettas & se ut som en tjockiis.
  • min andra hiss går till mina underbaaara vänner pusss jag älskar er. :$
  • och tredje hissen går till att det är knappt en månad tills jag fyller år, snacka om
    gaalet bra asså. då blire fest, dock fyller jag på midsommar afton. :O lite mindre bra.
  • sista hissen går helt enkelt bara till alla dom som får mig att mååå bra!
    ttyp mina vänner, dom jag tyycker om eh min familj?! ja ni vet vilka ni är helt enkelt! :)


  • min första diss går till fittiga-personer som bara vill förstöra för andra.
    seriöst får ni aldrig nog eller? springa runt och hitta på en jävla massa lögner för
    att ni inte har något bättre för er? :) ne fyfan va jag stör mig på tjejer som niii!
  • min andra diss går till att det är 1år och 1 månad tills jag blir 18. seriöst det är ju
    sååå sjukt lååångt till dess?! hade varit såå sjukt skönt med körkort och en egen
    lägenhet just nu..
  • att personer man trodde var någon man kände väl, helt plötsligt visar sig vara
    någon helt annan, utan någon anledning... och låssas som man aldrig kännt
    varandra.... så dålig stil!
  • falska personer som fjäskar satan ena sekundern för någon, och helt plötsligt
    står och snackar skit med några andra om den personen som den stod och fjäska
    för bara för några sekunder sen.. fan det bara kryllar såna i karlskrona!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0