heeeemmma! (L)


ja hej på er..
nu är jag ääntligen hemma efter en gaalet rolig kväll.
har ju haft föräldra middagen med klassen idag och ja
den gick ju faktiskt kalas bra!
vi fick både richard och eva (våra lärare) att börja gråta för
att dom tyckte att vi var så himla duktiga.
och lärarna, dom andra med tyckte att det va den bästa av
dom föräldra middagarna dom hade gått på. (y) så jävla bra!
och jag och carro lyckades suuper med förrätten dåva.
våran såkallade "LOVE SKAGEN".. till och med tim tyckte den
va god lixom? och tim kan inte säga något positivt.. ;)

aja nu ska jag ttyp ta ett fotbad och plugga till proven imorgon.
och jag börjar ju vid 1. såååååå jävla underbart! (L)
pusss på det lixom! (a)
ne men aja har väl inte så mkt mer att skriva :)
ni får ha det bäst!
och godnatt skriver jag nu med :)
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0