GRATTIS MEDINA ÄLSKLING!


godmorgon!! :)
fredag idag dåva, och jag vaknade precis.
skulle kunna sova en timme till men det går typ inte :S,.
så nu ska jag typ duscha och äta lite sen kör mamma in mig.
börjar vid 11 sååå sjukt skönt, med idrott också.
dock behöver inte jag vara med tack vare mitt penicilin (a).
gaalet skönt, sen blir det lunch och svenska och efter det har
jag datakunskapsprov. hoppas det går bra?
fått MVG på allt jag gjort innnan så hoppas på det nu med! eheh.
men bäst som jag är ska det väl gå eller? ;)
efter skolan ska jag typ åka hem och sen gå på tivolit
i jämjö, haha med mina kunsiner? gullligt va? (a)
eller okej jag tror jag ska det, det regnar ju ute nu?! :O'
men men ..

sen fyller ju världens bästa medina år idag med!
grattttis älskling! :) <3

men nu ska jag gå och fiiixa mig
ha det kalas bäst!
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0