godmorgoon.


eller okej, jag har faktiskt varit vaken i typ en halv timme kanske?
idag är det fredag, och jag mår fortfarande lika dåligt som jag gjorde
igår, örat och halsen är typ mega cp. men det är bara att stå ut.
så nu ligger man i soffan och kollar på step up 2, har typ sätt den 100
gånger men den är lika bra för det!
funderar på att göra varm o'boy så att det kanske släpper lite grann i halsen.
men får väl se om det funkar, har ju inte kunnat sova i natt heller :S
snacka om jobbgt?! :S
typ svettas som en gris, om nu grisar svettat? :) sen hostar jag hela tiden!
inte alls mysigt.
sen är ju ingen hemma just nu och tar hand om mig..
riktigt dålig stil tycker jag!

men men..
skriver igen lite senare för nu pallar jag inte sitta vid datorn!
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0