godkvälll typ.


galet blandad dag, både bra och dåligt..
skolan sög, hade 1 prov och 2 redovisningar.. (y)
och jag frös, hade feber, ont i halsen och hela skiten.. så ah.
men efter skolan kom min sötaste lilla pontus hit och typ möös (a)
dock typ somnade han :O gulligt.
sen skulle han ta bussen hem vid 21.18.. men den missade klanten ;)
med typ 1-2 minuter?
så min kära farbrors fru körde hem pontus, väldans snällt.
så nu ska jag plugga på mitt prov som är mellan 8.00 och 9.00 imorgon
sen slutar jag :D '(y).

så tack för en duuunder mysig kväll sötnos (a)
du är helt klart bäst!
och underbarast av alla helt klar!! :)


godnattt nu iallafall..
pussen.


Kommentarer
Postat av: Joacim

emilia och paint = med SKITSNYGGT ** =)

söt bild på pontus! :)<3

2010-05-12 @ 15:54:33
Postat av: Tydligen en gris

tack själv snutten , men frågan är vem som somnade först ? ;) och den bilden blev kanon fin :D <33

2010-05-12 @ 17:12:03
Postat av: EMIIILIA!

erkännn joacim?! :D såå himla nöjd är jag med bilden :D <3

2010-05-13 @ 11:14:11
Postat av: EMILIA.

(a) pontus sötnos.. det va du som somnade först helt klart ;), och klart den blev fin, det är ju du på den! (a) :D <333

2010-05-13 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0