godkväll sötnosar!


ehehe.. okej ni som är fula behöver inte ta åt er dock :$
förlåt (a) haha klart ni kan få ta åt er, för en gångsskull ska
väl ni med få känna er lagom snyggga eller vad säger ni?! ;)
måste vara jobbigt att behöva vara ful jämt.

ehehe ne usch, fyfan va hemsk jag är asså.
fyyy skäms emilia (a). lalalalalala.. :$
aja jag är knäppp jag vet, förlåt men jag är typ cp tröttt?!
och bara bablaar en jävla masssa skit typ. inte bra!
men vad ska jag göra när jag inte blev som jag skulle lixom?

aja imorgon är det dags för skolan, dock är alla mina små
äälsklingar sjuka :'( jag kommer typ döööö!
hur ska jag liksom klara mig utan dom? :'( jag sitter typ här och
gråter määängder just nu. så ledsen är jag!
fattar ni då hur hemskt det är?
tihii, jag kommer bli emo.. EMOilia! (a) haha.
ne fyochusch, inte emo.. dom är inte söta!
ååh nu bara skriver jag en massa skit iigen. (a)
haha förlåt jag har damp ska sluta skriva.
hejdå.
pussssen.

i know you want me..

Kommentarer
Postat av: richard

You know i want you! (a) :D:DD <3

2010-05-24 @ 13:20:21
URL: http://richardnilsson.webblogg.se/
Postat av: Pontus "Kungen"

haha auw , richard då ;) HAHAH

2010-05-24 @ 17:42:34
Postat av: EMIIILIA!

pontus, du är bara avundsjuk? :O

2010-05-24 @ 22:13:06
Postat av: Pontus "Kungen"

jo det måste nog vara så xDhahahahha

2010-05-25 @ 13:52:48
Postat av: emilia.

okej!! då vet jag pontus! :) du blir inte avundsjuk då ;D trodde du inte va så okänslig ;O

2010-05-26 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0