gaalet mätt!


nu är jag hemmma igen! :D
efter en kalas god middag på stars and stripes.
men är så mätt så jag mår typ illa och det är fan inte okej..
kommer ju inte kunna äta imorgon förens typ vid 2 eller 3 ;)
men ska ju gå på stan med BÄSTA ANNIE imorgon så det blir
nog kalas det! :D
ska typ bara hitta mitt kontokort?
inte en jävla aning va det är, inte ens i min plånbok :(
seriöst det känns inte bra att använda det, måste vara därför det är
borta, senaste gången va ju lixom när jag va i england.
och det är över ett årsen?! ;)
ska ju iallafall handla min tunika imorgon! sjukt nöjd över det. :)

men nu ska jag kolla på bridget jones!
hare bäst!
pusssssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0