GAAH...


jag älskar HR så jävla mkt ibland.
*host* eller inte.. ehehe seriöst vet inte hur dom tänker ibland..
om dom nu tänker vill säga?

min vecka har/ser ut såhär:
måndag: hotell prov.
tisdag: nationella prov i engelska.

onsdag: mikrobiologi prov.
torsdag: bild redovisning (författare+bildanalys)
fredag: svenska uppsatsen.

och det känner inte allls bra enligt mig faktiskt :O för imorgon kväll
ska jag vara med 3orna tsm med sandra så då kan jag inte plugga.
så de jävla bild saken kommer ju inte bli klar för måste ju öva på
provet till imorogn?
gaah.. pallar inte detta just nu asså.
men men, måste ju få VG på provet imorgon .. vilket är ganska drygt.

aja nu ska jag äta vilket jag inte gjort idag.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0