fredagsmys.. eheh


eller mys vet jag inte riktigt om det är faktiskt..
inte när jag är sjuk iallafall och utan min söte & mysa med.
men ska inte klaga iallafall finns lite på tvn som duger ändå.
dock finns det inget godis jag kan äta, ingen cola :S , då jag kommer
dö eller något liknande.
sen sa mamma att vi skulle ha kräftor och jag ÄLSKAR KRÄFTOR så
jag blev ju bara skit glad.
sen så märker jag att det inte smakar ett skit!
jag känner seriöst ingen smak alls. inte ens när jag skulle
äta mc donalds innan idag som brukar vara gott när man är sjuk :O
så ne blev ett bett på hamburgaren och 2 pommes (y)
men men, nu ska jag leta upp bubbbelvatten eller be mamma hämta ;)
sen kolla på modern family eller va det nu heter.
hare bäst.
pussssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0