fjortis inlägg (y)


hallå bloggen! :)
fjortis-äckel-hon som tror hon är något emilia här dåva!

tänkte bara få eer att inse att ert snack inte funkar på mig :)
kommer ändå fortsätta vara som jag är, förlåt för det men kan inte
hjälpa att jag itne blev som jag skulle? ;)
och ja, sitt gärna i skolan och läs min blogg och kommentera det jag
skriver, men snäll ni små söta tjejer som gör det *host* kan ni inte
komma fram till mig i skolan och säga precis det ni tycker? :)
för så fegt att sitta i rummet brevid och snacka om saker ni inte vet ett
jävla skit om..
och ni ska skita i vilka jag umgås med?!
för om det är synpunkter ni har på dom, så har jag väldigt många synpunkter
på dom ni umgås med :)
så tuffa till er till imorgon så kanske vi kan ta en diskusion om allt detdärra
ni tycker om mig eller? låter inte det bra..
hahah och denna gången är det er jag skriver om!
så passa på och ta åt er nu som ni gjort hela tiden! ehehe..

hare bäst bloggen (L)
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0