*


jaaaa jag vet att det inte va alls länge sen jag skrev sist..
men och? en blogg är väl till för att man ska skriva i? ;)
och det gör jag jäävlar!

nuu sitter jag och lyssnar på musik dock inte på min datorn utan
på min brors samtidigt som jag kollar igenom alla bilder på min
dator.
jäävligt skönt helt enkelt.
dyyker upp så jävla mkt att tänka på, gamla minnen och sånt! :)

sen är muusiken galet bra också!
kan tipsa om några låååtar dåva, både gamla och nya:
  • zwampen - electric banana band.
  • hide and seek - imogen heap.
  • try sleeping with a broken heart - alicia keys.
  • falling down - space cowboy / chelsea.
  • about you now - timo räiisänen.
  • ge mig lite mer - kick.
  • the bad touch - bloodhound gang.
  • all the things she said - t.A.T.u.
  • time of your life - green day.
  • you better die young - nomy.
  • dear god - avenged sevenfold.
några blev det..
ni får tycka vad ni vill om dom.. jag gillar dom.
och vissa betyder något också..
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0