CP!


haha som sagt har jag inte gått och lagt mig än!
ooops (a).. det är ju redan ljust ute så fattar inte hur jag
ska kunna somna asså!? fyfan.
kommer vara döödens imorgon liixxom.. tummen ner på det!
men jag mår mkt bättre nu :)
dock saknar jag en viss person som det va evigheter sen
jag träffade.
och när jag säger evigheter så menar jag det verkligen..
typ sen i måndags? kan inte bli värre.. en hel vecka?! :S
aja jag ska inte klaga, jag lever iallafall.
om det är något positivt med det eheh.
men nu ska jag väl typ göra något, ÄTA kanske?
får väl se, kolla på en film till kanske.. de märker jag.
men jag ska inte skriva mer inatt lovar.
pussssssen

Kommentarer
Postat av: annie

mig är det du menar :D <3

hahahahah :$

2010-05-30 @ 20:11:45
Postat av: Anonym

iiiih :$ jaaaa klart det är du annie :$$ <3

2010-05-30 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0