cp trött!


godmorgon.
goddag.

& godkväll får jag ta och säga!
har ju inte hunnit säga det innan idag så vafan! ;)

iallafall idag är det måndag och det va skola idag mellan 9 och 11.
fick våra APU platser och planerade veckan typ?
känns inte som att det är något alls kvar i skolan nu, bara matten?
såå dagen i skolan va kalas bra, kalas va väl pågrund av en viss grej (a)..
lalalala.. :$
sen efter det blev det stan med annie och sandra.
köpte min tunika på kompaniet så är 700kr fattigare nudåva.
ska nog lägga upp en bild på den om jag orkar (a). ganska trött som sagt.
sen va vi på ungdomsmottagningen och på mc donalds och åt! (Y)
kalas bra!
imorgon blir det skola mellan 8 och 10 för min del, ska städa köket som sagt.
kul eller något?
men man får sänkt betyg om man inte dyker upp iskolan.. :O
så ah ;) sen efter skolan får jag se va det blir, ska nog göra något med annie fram
till klockan 12! hon fyller ju år imorgon! :D
men nu ska jag äta!
ha det bäst med er.
pussssssen.

Kommentarer
Postat av: annie

JÄVLA SNUSKBARN! :D <3

2010-05-31 @ 23:24:38
Postat av: emilia.

förlåt annie :$$ det va inte meningen (a)

det lixom bara blev så ju, tihiii :D <3

2010-05-31 @ 23:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0