blää..


jag känner mig ganska nere idag..
har seriöst ingen jävla aning varför asså..
förmodligen för att allt inte blir/är som jag vill att det ska vara..
eller som jag helt enkelt har planerat & det suger!
sen är jag trött på vissa personer, och då menar jag verkligen trött!

ingen ska sätta upp näsan och tro att dom är något när dom är med
mig, för ingen är fan bättre än någon annan!
okej kanske jag men det hör inte hit! (a) eheh .. ett skämt dock.
ne men seriöst jag försöker inte få andra att tro att jag är sååå
hiimla märkvärdning när jag inte ens är det?
lixom snälla kom igen när du typ blivit kändis eller nått ..
då kanske jag är tyst. men då är det en helt annan sak för dit
kommer du ändå aldrig nååå!
hoppas du fattar det! :)
för ditt eget bästa då vill säga inte för mitt.
va dig själv och ingen annan för det är bara såå jävla B.

och för alla er som tror att jag tror att jag är värsta perfekta så har ni
verkliigen så himla fel uppfattning om mig.
jag är en helt vanlig tjej, eller okej en aning efterbliven i och med att
jag våågar bjuda på den jag verkligen är!
men synd för er som inte fått träffa den riktiga jag och uppleva det :)
utan dömmer mig på ytan eller va "ni hört" av någon annan.
det är såå löjligt.

aja nu är jag typ såhär afoanögmdsognemsdgpöoesmgh¨'saägnasetfäöå
så ska sluta skriva.
pussss

Kommentarer
Postat av: rlx'bre :(

okej, ska sluta :((88åtta

2010-05-29 @ 18:12:17
Postat av: emilia.

neeej?! :O eller vem är du?!

2010-05-29 @ 18:14:28
Postat av: Anonym

Inte alls richard :_DD:D:D D xD!

2010-05-29 @ 18:14:44
Postat av: emilia.

haha meeen :P de brukar ju alltid stå din blogg efter (a)

och du har ju inte gjort något? :O

2010-05-29 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0