ääntligen vaknat! :D


hallå eller? ;)
okej jag är på gaalet bra humör idag! :O
asså jag vet inte riktigt varför det bara typ är så eller nått?
dock har jag ju prov idag, vilket inte är någon höjdare! (y)
så nu sitter man och äter choklad kex till frukost och övar på
mitt underbara prov. :)
matfett och mejeriprodukter typ??
börjar ju klockan 1 idag också så blir 10 över 12 bussen idag med.
sååå himla skönt typ.
fast lär ju bara gå 2 eller 3 timmar i skolan idag, ganska onödigt..
men men, de gör inte mig något.

och sådär ser jag ut idag:



men nu ska jag plugga dåva.
hare bäst!
pusssen.

Kommentarer
Postat av: Richard

lika snygg som vanligt! :)<3

2010-05-26 @ 16:26:44
URL: http://richardnilsson.webblogg.se/
Postat av: emilia.

aaw tack richard! :) <3

2010-05-26 @ 18:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0