you're making me HOT-HOT-HOT!


chaaa bitches!
torsdag, alltså är det fredag imorgon vilket betyder fredagsmyyys! :D
helt fuuucking underbart jue, aja det är ju dock skola immorgon..
börjar 10över9 iallafall och jag slipper datakunskapen :D så slutar typ 2
timmar tidigare <33 helt jävla åååh va skönt!
nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik, just nu är det noice? :D
riktigt bra ibland faktiskt.. (y)
dagen i skolan har väl gott typ vääldigt snabbt?
bild, engelska data och svenska? :O det va väl allt..
har svenska prov imorgon om typ svenskans historia.. men nej ingen lust att öva :(
men kunde de ganska bra idag utan att övat så det är nog ganska lungt?
aja blir även gymmet imorgon också, haha springa på löööpbandet (y) haha..
kommer bli biff (igare) efter detta asså, helt sjukt :O
jag är ju dock redan biff men ändå.. :D
aja fan ne nu pallar jag inte skriva mer mitt huvud snurrar så ska äta chokladpudding och
myysa framför tvn :D (L)
hare bäst bitches..
pussen :* / den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0