typ hej? :)


okej skulle bloggat innan men jag pallade inte just då..
sen gick tiden och nu är jag trött! häärligt som bara den? eller hur? :)
aja får väl göra det ändå, för att bara typ göra det eller så?
skriver ju ändå aldrig något vettigt annars heller? men iallafall, idag va det då
onsdag, och det innebar sovmorgon till 9! :D helt underbart!
i skolan häände det inte ett skit innan lunch vi satt typ och pratade medans
våra lärare inte ens va där (y) kalas typ!
efter lunch blev det planering för föräldrar middagen, och ja min grupp är
sååå jävla underbar! NOOOOT! består av eeh .. mig? :)
kan tyvärr inte räkna med dom andra, 2 skiter i skolan och 1 ah.. ingen kommentar! ;)
ska ju inte vara taskig här när alla kan läsa.. ;) höhöö ^^
ne förlåt (a) usch.. men aja efter det vid 2 tiden blev det eva-lekton..
vilket betyder ingen eva och vi sprang och skulle ta reda på vad en massa saker
i serveringen hette (y) haha okej jävligt svårt :O men vi lyckades nästan :D
sen slutade vi vid halv 4.. väääääldigt skönt enligt mig!
väl hemma blev det en dusch sen MAT och samtidigt den nya wallander filmen..
som heter ? vet inte.. skit samma.
och även andra avenyn lite senare på kvällen! :)
typ kalas bra.. sen har jag inte haft orken till att öva på mina läxor..
just det har typ 40 engelska glosor till imorgon? :D (y)
fitttamed typ!
sååå nu vet ni vad jag ska göra!
hare bäst sötnooosar :*
puss & gotnattttt! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0