TRÖTTTTTT..


okej jag är typ super duper mega trött :( och det är fan skola imorgon
också.. liksom hallå hur ska jag klara det?! kommer somna och dö jue? :'(
omg asså.. hej kom och hjälp mig att dö känsla igen.. så bud på att gå och lägga
sig nu då kanske.. NEJ jag pallar inte gå till toaletten ta bort sminket.. gå ut från
toaletten, in i köket äta lite.. borsta tänderna, och gå upp för den fitt långa
trappen till mitt lilla rum :( nej det är alldels för jobbigt ju.. så det blir mys i soffan lite till (a)
aja skolan imorgon och jag börjar 10 över 9 :O usch, slutar halv 4?
har engelska idrott(gyymma) svenska datakunskap.. (y) kalas dag.. nej.
är trött på skolan just nu :) men bara nästa veccka sen är det PÅSKLOV! :)
masssa godis blire då.. det bästa jag vet! :$



tihiii jag gillar bilden starkt asså!
vi är ju sjukt tuffa och snygga på samma gång? :)
inte alla som kan det ju.. eheheheh ;)
oj förlåt, ta inte illa upp alla andra som inte är lika snygga som vi?! :)
det är lungt vi gillar er ändå på något vis :)

nu ska jag fan ta bort sminket iallafall och byyta om till inga kläder :O
okej lite kläder men ska ju sova så ja.. ah ni fattar eller inte alla som gör de
men de är fel på er dåju :)
hare bäst och sov superduper gotttt..
pussss bitches! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0