SÖNDAG!


chacha bloggen, biffen emilia här! ;)
idag är det söndag för alla er som inte redan har insett det! :D
och ännu en sak för er som inte vet det så SUUUGER söndagar megamkt!
aja jag vaknade vid 4 idag precis som igår (y) inte alls så bra, så steg upp
och blev tvingad att städa diirekt, så nu är jag klar ;) eller nästan iallafall!

och jag har kommit fram till att jag ska tapetsera om mitt rum helt själv! :O
för inte fan är det någon annan som gör det åt mig, så mina föräldrar får skylla
sig själva nu om det kommer se förjävligt ut! :) får väl måla över det annars!

jag tror iallafall att det kommer blii duuunder tjuusigt! haha ^^
aja nu ska jag duscha, och sen gå och äta.. hmm för mig blir det nog lövbiff &
klyftpotatis! och för dom andra något med kyckling! :)
sen ikväll blir det mys framför tvn, tror dom hade hyyrt filmen 2012? så blir väl
att kolla på den dåvill säga!
aja ha det gotttt!
pussssss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0