onsdag!


hallå bitches!
onsdag idag, började vid 9 och slutade vid typ 11 (y)
häärligt.. efter det blev det stan med mammma lilla, så fikade och
köpte lite kläder och sånt! helt underbart braa, två par nya jeans blev det! ;)
sen blev det hem och gööra pizzza, eller ah jag somnade (y)
sen blev det att kolla på det där om italien på 4an vid 8, och efter deet
bäästa andra avenyn! :)
sen har jag för mig att vi har svenska prov imorogn men är inte säker?! :S
kanske borde öva lite, dock har jag bara 2 av dom 4 häfterna (y) jippie..
skit samma, jag är bäst ändå! :)
nu ska jag duscha äta lite godis och kanske öva då..
skriver imorogn :)
hare bäst snyggingar!
pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0