neeervös! :O


eller kanske inte nervös? mer typ åångest kanske! :O
okej för er som bara tänker va? vafan snackar hon om typ?
haha.. jag ska till tandläkaren imorgon, vilket jag inte alls är glad över!
va senast hos tandläkaren när jag gick i 7an om jag minns rätt, vilket är 3 årsen?
liksom, dettta kan ju verkligen inte gå bra..
lär väl låta såhär imorgon:

tändläkaren: jaha.. du har minst 100st hål!
jag: ojdå (a) lalalala..

okej kanske inte men ah, det känns lite så.. :)
men aja ska upp vid typ 8tiden imorgon så ska gå och duscha och borsta tänderna
minst 5 gånger! inte för att det kommer göra någon skillnad! ;)
aja hare bäst och sov gotttt typ?
pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0