MVG barnet här! :)


ååååh vilken underbar dag..
eller inte, okej torsdag är veerkligen inte min favorit dag då! :(
men något väldans bra är att jag fick MVG på datakunskapen! :D helt underbart jue!
hade inte ens pluggat/övat till det, helt underbart! :D okej förlåt (a)
men jag äär typ cp glad jue.. :)
sen så fick jag G på mitt svenska prov! amen hallå, fattar inte hur jag lyckades?!
men okej det va också helt jääävla cp underbart! :D
svarade knappt inte på några frågor alls utan gissade på någon häroch där bara :O
aaw fan de går bra för mig asså! :)
och ja lite på bättre humör idag då, igår och dan innan sög verkligen snopppp!!
men jag saknar verkligen en person.. borde kanske ta mig ett snack men han.
kanske får som jag vill då ;) med min charm som jag har och allt! haha! ;)

aja nu pallar jag inte skriva mer, just nu iallafall kanske slänger in ett inlägg till sen?! :O
för nu ska jag lyssna på AQUA <33
barbie girl blir det nog :) iallafall sätter jag på den nu..
ha det bäst snyggisar.
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0