MÅÅÅNDAG!


chacha bloggen!
första dagen i skolan idag dåja, och slutade vid 1 tiden.
gjorde väl de gamla vanliga planerade inför tisdagen då vi har
restaurangen öppen, ska servere imorgon! (y)
.. om jag är frisk vill säga.
för nu ligger jag här med feber, ont i huvudet och pissont i halsen.
fryyyser som en gris med, även ligger man i soffan framför brasan med
täcke, filt & värmedyna.. (y) jiippiee..
jag älskar verkligen att va sjuk.. NOT!
aja nu ska jag kolla en stund på tv, vaknade ju precis haha ^^..
ja sämst i dag va väl bussresan hem som jag nästan fick hoppa av bussen
vid östratorp.. halvvägs hem.
aja hare bäst bitches,
skriver kanske lite senare om jag orkar..
pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0