LÖRDAGG!


hallå eller?! :)
hm idag är det lördag dåja.. och jag vaknade vid 4tiden haha ;)
somnade ju som sagt vid 4 inatt när jag satt vid datorn så jag vaknade
med min kära bärbara dator i famen, (a) gulligt att jag legat och hållt
om den hela natten! höhö ^^
blev ju lite förvånad själv men så kna det ju gå när man inte ens märker
när man somnar :)
aja steg ju upp vid 4a, och gjorde choklad fondanter! :O dom lär bli kalas goda!
smeten va iallafall det (a) haha och den blev min fruskost..
sen blev det tacos nu precis! :)  riktigt festligt vare!
som sagt tacos är aldrig fel asså!
nu sitter jag och försöker hitta lite musik som man kan ladda ner till mobilen och
ha som ringsingnal.. har tröttnat på den jag har! :( och det suger ganska hårt.
har även cp träningsverk :( och sen mina handleder är skit kalla så har as ont
i dom med.. tror det är något fel på dom seriöst för dom är helt stela :S
aja skit samma nu ska jag göra något annat för kommer lixom inte på mer att skriva?!
blir kanske en runda till fritidsgården senare.. får väl se.
hare bäst sötnosar!
pussen

bild för er som inte vet va chokladfondant är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0