LÖÖRDAG!


tjaaaaa! :)
idag är de lördag dåva, och jag sitter just nu och har precis kollat
på merlin dåva, ska snart äta mat också dåva.. hahah förlåt (a)
ne men det är lördag som sagt, klockan är lite över sju och jag har precis
kollat på merlin med familjen och ska snart äta lövbifff med vitlöksbröd & kroketter!
mums som fan enligt miiig! .. älskar typ det!
aja vaknade typ 50gånger inatt för jag inte kunde andas, häärligt att vara förkyld.
sen kan jag inte prata idag för jag är sååå sjukt hes (y) men de betyder kanske att jag
håller på att bli bättre eller nått om jag har tur? :)
alltid skönt att bli frisk. aja vad som händer sen har jag ingen aning om?
kanske kolla på någon film, äta glass och godis och bara mysa.
eller ringa och prata med någon tjusig kille. vi får väl se.
aja nu ska jag nog äta ..
hare bäst sötnosar!
pusssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0