hej igen! ;D


... skriver lite nu igeen!
har precis eller ah precis och precis .. har ju kollar på solsidan och det där
nu, sen har jag kollat på en film som hette law abiding citizen typ?
handlade om en som får sin fru och dotter mördad sen i rätten släpps mördaren
fri för att han och advokaten har kommit överrens om det..
sen 10år senare så häämnas han! på alla som va inblandade. typ en kort förklaring?
aja den va väl sevärd iallafall, ganska bra faktiskt. ska ju inte klaga! haha :)
finns ju dock såna sjuukt bra filmer med grymt snygga killar i, lite bättre!!
eller typ GOSSIP GIRL.. (L) chuck = muuuuuuuuuums! (a)
aja nu sitter jag bara här, kan INTE prata är typ cp hees :O ingen aning vf?
trodde jag höll på bli frisk nu jue? men men sånt får man väl ta efter att man sprang
som en galning på löpbandet innan idag.. haha (y) brände lite feettt iallafall!

kollar iallafall igenom mina GAMLA bilder, :O OMG säger jag bara!!!
som man såg ut i typ sjuan och åttan? - HAHAHAHAHAHAHA!!
så jävla pinsamt, men vem bryr sig? :D inte jag! ;) de va då, nu är nu!
vissa gillar miiig ändå ju, dock vissa inte?! :O  aja puss på det! (L)
sitter även och undrar varför man va tsm med just vissa av dom man va tsm med
eller "höll på med" eller va man nu gjorde egentligen..
visst vissa va väll snygga men hade ju inte alla hästarna hemma? :)
och vissa va ju inte alls så snygga men ändå SKULLLLE MAN HA DOM!? någon som kan säga varför?
inte jag illafall, konstigt att ingen sa till mig innan typ;
- emilia bli inte tsm med honom, han är en idiot och kommer dumpa dig!
- emilia han är snyggg, han kommer inte dumpa dig men han är ändå en idiot!
- emilia HAN ÄR FUUUL men snäll, men inget för dig! du kommer ångra dig i framtiden.
asså okej, kanske inte så men ja.. ungefär? :O
hade jag vetat va jag vet idag hade jag inte träffat dom jag träffade då!!
ne usch såhär kan jag inte skriva, men ändå gör jag det.. hoppas dom inte läser det och typ
tar illa upp eller nått?!
( skulle ni läsa detta, ta det inte personligt, de behöver inte va just dig jag menar )
och som sagt finns ju även några riktiga pärlor också, dock med små ynkliga fel som har
försvunnit med tiden.. ^^
ne vafan.. emilia ska vara tyst nu!!!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0