HALLÅELLER!


hej!
ligger här isoffan och tar det lungt, kollar på en film..
inte den bästa kanske men vafan spela roll.
fick precis ett sms av så fick reda på en sak som gjorde mig
både arg och lite orolig, men jag hoppas det lööser sig?
vi får väl se, jag hoppas verkligen det iallafall! :)

känner mig faktiskt lite bättre just nu, har ätit lite alvedon eller va det
va så huvudverken har börjat släppa. - SKÖÖNT som fan!
dock är allting annat liika dant jue.. :( - tummen ner på det.
men men, nu är mitt humör inte heller på topp..
ingen aning vf, men får väl tycka i migg dom där tabletterna jag fått..
hahah typ upppiggande ska dom vara, och bra för imunförsvarat?! ;)
får väl se om dom är de..
kanske jag inte blir en sån mes! hehehe..
aja hare bäst nu ;) så hörs vi senare.
pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0