hahah..


hejsan!
okej denna dagen har bjudit på en hel del saker..
fortfarande sjuk som sagt så jag är hemma idag med, dock mår jag ganska bra.
dock så äre så att jag måste vara ganska kårkad har jag börjat komma på..
och jag fattar inte varför jag gick på det denna gången också,
lixom det va bara så jävla dumt, men aja jag heter emilia wernered?! :)
och jag tror inte såå illa om folk, jag tror faktiskt jävligt mkr för bra om vissa!
aja vad det handlar om tänker jag inte ta upp häär helt enkelt!
får väl se om jag ska ge igen, är inte den typen men har börjat tröttna nu! haha
emilia = bli elak? :O .. nja det låter inte helt okej?
aja vafan, de märker vi.. haha
skolan imorgon iallafall, börjar 10 över 9 tror jag, måste ta reda på det!!
har väl engelska idrott på gym? svenska och prov i datakunskap (y)
och som sagt jag har inte övat på det provet så det är väl 50% chans att jag kommer klara det..
haha men aja jag brukar ha tur när det gäller prov ;)
som sagt övade inte på mina naturkunskaps prov och fick ändå vg och vg+ på alla?
aaww jag är för smart bara kanske?! haha ne fy.. jag ska vara tyst.
nu ska jag dock äta glassss!
hare bäst skriver kanske senare om jag orkar! :O
pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0