GODMORGON typ!


chacha bloggen!
jag vaknade precis, och mår helt åååååt HELVETE om jag ska vara ärlig.
inte det minsta kul att vara sjukt just nu, visst är de skönt att vara "sjuk"
och slippa skolan för att man är lite förkyld eller något,
men inte när man liggger hemma med 39graders feber, ont i huvudet ont i
halsen, dunder förkyld och mår suuper illa hela tiden. (y)
ne då hade nog fan servering i skolan idag varit såååå mkt bättre!
hade man sluppit gå runt och svettas samtidigt som man fryyser cp mkt..
men jag ska väl sluta klaga, har det inte värre än barnen i afrika.. :O
ne dom är de fan synd om..  usch ja.
aja nu ska jag väl gå och lägga mig igen och sätta på någon film tror jag?
något annat har jag väl inte ens ork till.. orkar knappt sitta vid datorn i 10minuter..
och det är typ inte alls liikt lilla mig, haha ^^

aja skriver väl senare idag då jag förhoppningsvis mår lite bättre.
OCH snön håller på att försvinnnna! :D
tyypp SOL ute så allt bara smällter bort, så det är väl dagens bra sak eller nått höhö?!
aja, hare bäst bitches.
pusssssen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0