godmorgon eller hej typ?! :)


hallå bloggen!
idag äre onsdag tror jag? haha..
och jag är fortfarande sjuk dåja, och det suger super myycket! :(
finns ju inte ettt skit att kolla på, på tvn.. (y) typ bara samma skit som igår :O
buuuuh på det asså! sjukt dålig stil av tvn tycker jag allt! och inte hyrde mamma
någon film till mig idag! :( sjukt taskiigt av henne..
så nu har jag bara duschat idag och lyssnat på musik, och legat och glott upp i taget (y)
aningen bättre är jag väl idag :) vilket är ett stort +.. så får se om de blir skola imorgon!
fast imorgon börjar vi vid 8.. typ helt åt helvete.
fast har prov på fredag så borde nog gå dit och se vad de handlar om :) dock är det bara i datakunskap.
det BÄSTA med iidag är väl att andra avenyn är ikväll?! :D
såå jävla cp efterlängtat! jävla fitt OS gjorde ju så att det inte va!? :( och det sööög!
fanns inte ett skit mer än os att kolla på, men nu jäävlar är de ju slut. mohahah!
aja skit samma ska försöka få i mig någon mat nu, har inte ätit något sen i måndags i skolan,
vilket va 5 godisbitar och lite cola? eheh..
hare bäst eller nåttt!
pusssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0