godkvälll!


jaha, då har jag typ kollat på andra avenyn och ätit kladdkaka! :D
men ah, kladdkakan va ingen höjdare för de smakade inte ett skit för min
hals är helt efterbliven fortfarande så har bestämt mig för att vara hemma imorgon med!
sen blir det en dag på fredag iskolan bara! så slipper man smitta alla & gå halv sjuk
i skolan också, dock lär jag ligga cp mkt efter i svenskan! (y) men aja..
jag tror dock jag överlever det!
sen får man gissa va datakunskapsprovet är om, har väl en bok att kolla i? haha..
aja nu ska jag äta lite halstabletter och såndär, och gå och lägga mig
& sms med en snygging, om han nu inte somnade? :O får inte hoppas det haha!
då ligger han allt risigt till om jag får bestämma ;)
aja hare bäst snyggingar!
godnatt & sov sött!
pusssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0