goddag eller?! :)


chacha bitches!
läget? själv är det ganska hyyfsat förutom att jag är dunder förkyld fortfarande..
inte alls så jävla tummen upp enligt mig dåva, men jag tror jag överlever ändå!? :)
aja ska till skolan imorgon, blir köket och ska göra gratinerad fransk löksoppa.. (y)
jippe, jag som hatar lööök! haha :) aja är skit rädd för att bränna mig :O de är de ända.

dagen i sig har väl varit hyfsad, jag lever ju iallafall fortfarande.
dock finns det lite negativt!!! vissa personer jag irriterar mig på vääldigt mkt just nu :)
såna där som tror dom vet allt och kan göra precis va dom vill! :)
och måååste lägga sig i allt som händer och som sägs. liksom USCH på er! :D
så är lite butter nu för tiden, eller ah dom två senaste dagarna.. :D
men skiit samma nuva.. :)
nu ska jag kolla på boston tea party? haha okej förlåt jag kan verkligen inte stava! ;)
hare bäst, skriver väl imorgon..
godnatttttt hotties!
pussen :*

erkänn söta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0