frreedagsmys eller?!


chacha bloggen och alla söta bloggläsare! :D
det är fredag och varit i skolan idag dåja :) hyfsat bra!
började vid 10 över 9, med engelska och efter det blev det att gymma
på lokomotion, häärligt! sen svenska och slutade med datakunskap.. (y)
sen blev det mc donalds på hemvägen, kalas gotttt! :D
och nu ligger jag här och pratar med en häärlig person! haha
och har VÄÄÄÄRLDENS JÄÄVLA TRÄNINGSVERK i benen och armarna :(
inte alls skönt, det typ är cp i benen så får panik och kan inte sitta still ju ..
det kommer ju inte gå att sova precis?! men jag får överleva ändå.. försöka iallafall ;)
aja cola är gottt iallafall och choklad! :)
kollade öven på såska det låta och solsidan ikväll !
sen tror jag att jag somnade en stund.. :O men aja skit samma.
ska inte skriva mer nu..
hareee bäst bitches & godnatt, soovsöttt!
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0