FREDAG?!


eller ja, nu kanske det är lördag egentligen.. men skit samma!
HEJ föresten! :) som sagt är det inte fredag längre men det har varit..
ganska lugn fredag om jag får säga det själv, skolan började vid 10 över 9
precis som alla andra fredagar.. vilket är riktigt skönt, slippa börja 8 :)
hade iallafall engelska första lektionen där vi övade inför skriftliga nationella.. (y)
okej det gick väl bra.. höhöö! nöjd med mitt G! ;) (a)
somsagt min engelska suuuger men inte gör det mig något! :)
på idrotten bowlade vi också! gick väl sådär, typ vi sabbade våran baana! (y)
men det är ju sånt som händer eller? ;D
resten av dagen va inget speciellt, eller våran svenska lärare slutade idag :o
sen skulle vi haft redovisning på datakunskapen men internetet funkade inte så det blev inget! :)
ganska skönt om jag får säga det själv.. dock blir det efter lovet istället, fast då blir det
ingen skola torsdag-fredag för min del! <333 :D sjukt bra!
aja nu ikväll har jag bara ätit grillat och sånt där så nu mår jag riktigt illa.. :O
inte alls myys!
och nnuu pallar jag inte skriva mer saker här typ? :)
såå pusshej & godnatttten! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0