en söndag åt helvetet! :)


hej bloggen!

söndag kväll nu då som sagt, har inte skrivit för har inte pallat!
inte på humör & inte haft något att skriva om för sov till 3..
sen är jag sur som bara den på en viss person.. mer behövs inte sägas!
personen borde känna på sig att de är den jag menar ändå.. :)
aja fick reda på att vi ska tydligen ha prov imorgon (y) jippie jag vet inte ens
va det handlar om riktigt jue? kommer garanterat gå åt helvetet! kul..
men aja ska inte deppa för det, lyckas ju alltid annars även om jag inte övat.
så får hålla tummarna! :)
aja kollat på wallander precis, sååå uttjatat är de nu..
sända lite nya filmer som man inte typ sätt 20 gånger nu tack?! :)
bra tv4.. vore på tiden nnuuu!  puss på det.
men nu ska jag gå på toa, duscha, äta lite & gå och lägga mig!!
hare bäst sötnosar!
och sov super duper gott..  pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0