amen tjaaa!


tisdag idag dååva! :)
varit i köket hela dagen, dock servering för min del denna dagen!
gick väl sådär, va typ mega cp trött så (y)
va så trött så jag rev ner potatisgratängen typ 1 meter bort utan att jag märkte
hur fan det gick till ens? men jag lyckades :)
aja igår va jag på någon musiksak, RENT tror jag den hette? ganska bra faktiskt!
sen hände det lite annat med, fest jag är som sagt helt död nu för tiden..
typ vitamin brist nu igen? :S
aja ska duscha och gå och sova nu så det försvinner och dricka nått vitamin sak! :)
aja ganska meningslöst inlägg men vemfan bryr sig?

kan ju berätta att vääärsta mega fjortisen från ? har fått mig och sandra och skratta
helt garanterat om inte ännu fler! ;) helt sjukt!
aja nog med det, ska inte va taskig mot den stackars 95an? :D
aja hare bäst bitches!
pussen.. godnatt också? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du äger en 95a ;) haha feet (Y)

2010-03-24 @ 18:51:56
Postat av: Anonym

får henne bara att landa på joooorden :D

2010-03-24 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0