AAARG!


jag hatar små äckliiiiga fjortisar & falska killar!
såna där små fitttor som går runt och snackar skit om andra &
deras liv bara för att deras liv är ett helvete och dom ser ut som skit!
sen falska killar som verkar vara som små äänglar ena stunden..
sen visar sig vara jäävla as andra stunden!
asså snälla dra åt helvete med er, lååt iallafall mitt lilla liv vara! :)
och alla mina vänner med förfan.. lilla du, för ett tagsen snackade du så jävla
mkt skit om allt och alla.. och nu, fjäskar du som ett jävla as och låssas som
du aldrig sagt något? snälla hur orkar du, du är så jävla äcklig..
om alla visste hur du egentligen är och hur du går folk bakom ryggen, då skulle
ingen tycka om dig, och jag menar verkligen INGEN inte ens dom där desperata
fjortisarna som gör allt för att få hamna på ryggg & blääh..
aja börjar märka att folk ser hur du är nu, :) det är skönt de iallafall.
som att du är otogen mot varända jävel.. stackare!
det är inte synd om dom, utan om dig gubben! :) du är ett as!
och jag hoppas verkligen du får din stämpel snart också.. de vore ju på tiden nu faktiskt.
kallar dina "kompisar" fjortisar, töntar, idioter, osv.. snälla vad är du själv lixom?!
inte ens i närheten av dom..
du är helt enkelt patetisk!
hahaha.. aja nu fick jag detta sagt, och jag kan även säga att jag hatar dig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

emilia är galet tufff ibland ! :))<3

2010-03-03 @ 18:40:21
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ibland då jääävlar ;D men inte hoppar jag huvudingrediensen i maträtten :P <3

2010-03-03 @ 19:58:22
URL: http://emiliawernered.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha:D men dom märkte aldrig det :S, såå tummen upp för det (YY)

2010-03-06 @ 22:26:00
URL: http://jooacimpeterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0