tralalala..


tjabba tjena halllååå! :$
nu är jag äntligen hemma igen efter att ha varit
först på glassiären och sen på aspö.
dock dendärra mjukglassen jag köpte på glassiären
ångrar jag galet mkt nu..
har typ DUNDER ont i magen (y) gaaah, inte skönt! :(
och på aspö så ah gjorde iallafall jag och min bror ingenting..
vi satt och sjöng sing star (y).
och vem äääägde?
joo JAAG? vem annars lixom ;)
asså är det något jag är kung på så är det sing star!
lovar att ingen äger på det om dom nu inte fuskar och nynnar
låååtarna som vissa då gör! :O
snacka om dålig stil om man funskar ;)

aja nu skaa jag tvätta bort sminket och bara ta det luugnt.
skriver kanske lite senare ikväll dåva.
pusssssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0