TISDAG!


kom hem från jobbet för en stund sen.
fick sluta halv 3 idag, gaalet skönt.. 2 timmar tidigare (a).
och fick även sovmorgon till klockan 9 imorgon!
tummen upp för det helt klart!
idag har jag spelat fotboll den mesta delen av dagen nere
på fotbollsplanen i fågelmara!
dock höll vi på att döööö av värmen :O
och då sprang jag ändå runt i shorts och ett uppdraget linne!
sen gjorde vi en massa andra saker ute!
men nu är jag ääntligen hemma och ligger inne i soffan för de
är seriöst alldeles för varmt för att gå ut!
+ att jag är sjukt tröttt!
men nu ska jag inte skriva mer just nu iallafall..
ni får ha det bäst sålänge!
pussssen.



dagens smink:
endast maskara och läppstift.

dagens kläder:

tröja från gina och svarta shorts.

Kommentarer
Postat av: medina

Jag älskar diiiiiiig <3

2010-06-30 @ 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0