tarzan filmen!


halllååå! :) jag har gaalet ont i huvudet, inte alls skönt!
skulle ju sovit en stund men det blev inte så utan joacim
tipsade mig om en film så har suttit och kollat på den nuu!
tarzan, så jävla bra!
dock började jag lipa där när ah ni vet :( allt typ i slutet av filmen
när alla apor nästan blir fångade :'/ usch..
men sen räddas dom ju! :D såå jävla gott!
nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik och vill ha godis..
sitter ju och äter chips nu och jag har tröttnat ganska rejält på det.
skulle egentligen haft dom imorgon (a) men nu är dom slut :( fan!
såå ska be mamma köra mig till någon affär så jag kan köpa en
massa gott som godis, cocacola och kluubbbor?! (a)
muums!

ne vafan det ska jag göra!
så lär inte vara vid datorn på en stund eller så, men stå ut (a)
hahahh ååh ;) förlåt!
ha det bäst med er förfan!
pussssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0