sova lite, eller?!


hmmm jag tror faktiskt de, eller iallafall gå
och lägga mig i sängen.
lite skönare än att ligga i soffan ;o
och ändå ingen mening att sitta här när min kära
cocacola har tagit slut :(
himla dålig stil av den tycker jag .. :O
så nu är jag törstig också lixom?!
ne men seriöst, jag har ingenting vettigt att skriva här
heller, mer än att jag har kollat på film.
och jag minns inget ens va den hette?! :O
eller jooo...
den hette 2:13 typ? :D
den va helt rörig och jag missade allt i mitten så jag
fatttade ingenting efter det, bara vem som va mördaren! :)
för de sa dom typ i slutet.

menmen, nu ska jag faktiskt lämna min käre lille
dator för ikvälll..
så ni får ha det duuunderbra!
och sova superduper gott!
godnattttt pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0