sov dags!


godkväll på er dåva, nu tänkte jag bara typ skriva något
litet eller nått. typ inget vettigt över huvudtaget?
fast det brukar jag ändå aldrig göra typ ;)
ska somsagt typ sova när som ska ju upp vid 6? :O
gaaaah, känner inte alls för att göra det seriöst, och tror jag
ska stiga uppp ännu tidigare imorgon för att hinna fixa mig!
för somsagt äre skolavslutning imorgon!
typ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ därra bra! :$ tihiii..
8.15 blire ner till östersjö och träffa klassen sen typ upp till
chapman och göra något i någon aula sen träffa klassen typ
igen, och sen typ SOMMMMARLOV dåva! :D
kan det bli bättre eller?
tyyyp NEJE! kalas bra äre enligt mig asså :)
sen efter man har varit i skolan så, har jag ingen aning va som
hääänder nu asså? :O

något bus hoppas jag man kan hitta på!
pallar inte vara hemma asså, såå hitta på något, ja tack!

men men ni får ha det gaaalet bra ni med asså!
vi hörs imorgon då.
pusssen. (L)

kommer föresten se ut ungefär såhär imorgon:
dock kommer jag nog ha ett vitt linne under
och vita leggings till.
(y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0