snart sovdags.


eller okej lär väl inte sova på 1-2 timmar.
men ska byyta om till lite mysigare kläder än
jeans och t-shirt iallafall!

imorgon blir det stiga upp tidigt (halv9) för att
kolla på min lillebrors skolavslutning och sen förmodligen
kolla en stund på dom små 9orna som slutar.
får se om dom är lika snygga som vi va förra året ;)
tror knappast det asså.. (a)
önskar dock att min skolavslutningsklänning jag hade förra
året inte va typ cp mkt förstor.. :(
aja efter skolsaken så ska vi köra direkt till ikea typ! (y)
så blir en kul dag dåva!
men ni får ha det bässt nu ska jag kolla på film strax!
pusssen, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joacim

varför hälsade du inte på mig ? :oooo ;)

2010-06-16 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0