skit väder!


asså seriöst stackars jävlar som tar studenten idag! :O
det typ ööööös regnar ute!
+ att det är sviin kallt, inte alls skönt.
aja snart kommer jocke och så ska vi bara typ vänta på min
mamma som fixar student pressent åt mig. (y)
tur man har henne när man inte kan fiixa det själv! :) (a)
sen ska vi in till stan och kolla på studenterna dåva,
verkligen kul väder att göra det i :) (y)
tummen upp för det.. eheheh.
aja kommer nog inte skriva mer förens ikväll tror jag för efter
att jag varit inne med jocke ska jag äta på montmatre med
familjen och efter det blire bio!
ska kolla på den dära "något" SPÄCK?
eller ah jag kommer inte ihåg va den hette :) skit sammma!

men nu får ni ha det bäst!
pusssssssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0